Forum Forum GTA IV Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Alarm for Cobra 11: Highway Nights / Crash Time III

 
Odpowiedz do tematu    Forum Forum GTA IV Strona Główna » Gry. Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Alarm for Cobra 11: Highway Nights / Crash Time III
Autor Wiadomość
mateusz_
MOD-TEAM
MOD-TEAM



Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/10


Post Alarm for Cobra 11: Highway Nights / Crash Time III
Cytat:
Size Parthians: 200MB
Upload size: 1.46 GB (by jDownloader'a)
Compression: RAR (unpack - for example winrar)
Inside: pictures of ISO
Number of compression: 1
Data Repair: 10%
Release Name: Crash.Time.III-SKIDROW

Cytat:
Synetic ( producent )
RTL Enterprises ( wydawca )
gry akcji ( samochodowe )
18 listopada 2009 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: brak ograniczeń

wymagania sprzętowe: Pentium 4 3.2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8800 GT lub lepsza), 4.2 GB HDD, Windows XP/Vista

Crash Time III to trzecia odsłona popularnego cyklu gier zręcznościowych, znanego również pod tytułem Alarm for Cobra 11. Marka bazuje na popularnym serialu kryminalnym Cobra: Oddział Specjalny, wyprodukowanym przez niemiecką stację RTL.

W Crash Time III twórcy wprowadzili kilka całkiem sporych innowacji względem poprzednich odsłon. Przede wszystkim podjęli decyzję o przemodelowaniu nieco już skostniałej struktury głównego trybu fabularnego. W części trzeciej co prawda ponownie stajemy naprzeciw potężnej organizacji terrorystycznej, lecz tym razem sposób rozwikłania zagadki i doprowadzenia historii do szczęśliwego finału przebiega inaczej. Chodzi tu m.in. o umieszczenie pomiędzy kolejnymi pościgami przerywników, w trakcie których przesłuchujemy pojmanych złoczyńców i staramy się wyciągnąć od nich jak największą ilość informacji. Zbieranie i łączenie faktów pomaga nam w kolejnych zadaniach i owocuje uzyskaniem dostępu do różnego rodzaju sekretów i dodatków (np. lepszych pojazdów).

Kolejnym novum jest rozbudowana sztuczna inteligencja przeciwników, którzy dynamicznie rozważają wszystkie możliwe drogi ucieczki, dokonując przy tym różnorakich kalkulacji. Pod uwagę biorą nie tylko odległość od punktu A do punktu B, ale również warunki panujące na jezdni – zasiadając za kierownicą sportowego wozu raczej unikać będą kontaktu z polnymi, wyboistymi dróżkami. Usprawniona została ponadto fizyka świata gry. Dotyczy to oczywiście przede wszystkim pojazdów, które reagują lepiej na kraksy i kontakt z elementami otoczenia. Model jazdy pozostał jednak w dalszym ciągu mocno zręcznościowy, dzięki czemu uwydatnia dynamiczną akcję i wyjątkowość pościgów.

Crash Time III oferuje około pięćdziesięciu misji, świat o powierzchni blisko 32 kilometrów kwadratowych, ponad 200 kilometrów dróg i autostrad, a także ładną trójwymiarową oprawę graficzną, ukazującą piękne niemieckie krajobrazy oraz silnie zurbanizowane tereny miejskie.



[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

——


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:18, 02 Gru 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Forum GTA IV Strona Główna » Gry. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin